Strona główna » Najczęściej zadawane pytania (FAQ) » Pakiet Przedsiębiorcy - Sprzedaż i Magazyn - FAQ

Pakiet Przedsiębiorcy - Sprzedaż i Magazyn - FAQ

  1. Na fakturze VAT towar sprzedany za 5,00zł wychodzi 5,01zł, a za 25,00zł 25,01zł. Nie można tego poprawić. Dlaczego?
  2. Program automatycznie nadaje numer nowego dokumentu? Czy można zmienić numer na wcześniejszy lub nadać go ręcznie?
  3. Jak posortować kontrahentów według nazw?
  4. Jak umieścić na wydruku własne logo graficzne firmy?
  5. Jak wydrukować duplikat faktury VAT?
  6. Jak posortować dokumenty według numerów?
  7. Jak do faktury wydrukować KP (kasa przyjęła) lub KW (kasa wydała)?
  8. Jak do faktury wydrukować polecenie przelewu w formie druczku na pocztę?
  9. Jak do faktury wydrukować wezwanie do zapłaty?
  10. Jak wydrukować notę odsetkową?
  11. Jak w trakcie trwania roku zmienić numerację faktur z rocznych na miesięczne?
  12. Jak wystawić fakturę do paragonu?
  13. Jak do kilku faktur zaliczkowych wystawić fakturę końcową?
  14. Jak zintegrować program Sprzedaż i Magazyn z programem Księga / Mała Księgowość?
  15. Czy mogę używać programu Sprzedaż i Magazyn dla dwóch magazynów na jednym komputerze?
  16. Jak wystawić fakturę odwrotne obciążenie?
  17. W jaki sposób utworzyć plik JPK?
  18. Jak wystawić korektę faktury?
  19. W jaki sposób ustawić własny schemat numeracji faktur?
  20. W sytuacji gdy data wystawienia i data wykonania usługi jest taka sama, ta ostatnia nie drukuje się na fakturze. Czy można to zmienić?
  21. Jak wpisać na fakturze nr zamówienia, którego dotyczy?
  22. Zmienił się nasz nr konta bankowego, wpisaliśmy nowe w Konfiguracji programu, ale na fakturach pojawia się cały czas stare.
  23. Jak zmienić datę kursu waluty na fakturze?
  24. Jak wystawić fakturę w całości w walucie obcej, bez wyliczenia VAT w złotych i bez wydruku aktualnego kursu?
  25. Jak zsynchronizować program z kasą fiskalną?
  26. Jak wystawić fakturę do faktury proformy?
  27. Jak na fakturze wpisać płatność częściową (zapłacono... pozostało do zapłaty...)?
  28. Czy można dostosować program do pracy w sieci? Jeśli tak to jak to zrobić?
  29. Nie mogę drukować. Wyskakuje komunikat "System Error. Code: 1722. Serwer RPC jest niedostępny."
  30. Jak przenieść program oraz dane na nowy komputer?
  31. W jaki sposób prawidłowo przeprowadzić reinstalację programu na tym samym komputerze?
  32. Wybranie opcji aktualizacji programu powoduje, że proces aktualizacji zatrzymuje się w połowie lub pomimo monitu o powodzeniu aktualizacji program dalej zgłasza starą wersję.
  33. Pojawia się problem z zapisaniem wydruku do pliku PDF z poziomu programu.
  34. Podczas pobierania aktualizacji wystąpił błąd. Teraz nie mogę w ogóle uruchomić programu.
  35. Nie mogę uruchomić programu ponieważ otrzymuję komunikat "Twój klucz aktywacyjny został użyty na większej liczbie komputerów (...) Prawdopodobnie padłeś ofiarą piractwa".
  36. Mimo iż posiadam wykupioną licencję nie mogę uruchomić programu ponieważ otrzymuję komunikat "Okres 14-dniowej wersji testowej dobiegł końca".
  37. Muszę sformatować dysk i przeinstalować system operacyjny. Jak zachować program wraz z danymi?
  38. Nie mogę aktywować programu swoim kluczem aktywacyjnym. Mimo wprowadzania poprawnego klucza otrzymuję komunikat "Niepoprawny klucz aktywacyjny".
  39. Czy programy z serii Pakiet Przedsiębiorcy można uruchomić na Macu lub Linuxie?
  40. Po zainstalowaniu programu i próbie zapisania danych pojawia się błąd "Nie można zapisać danych konfiguracji"
  41. Jak sprawdzić jaką mam wersję programu?
  42. W jaki sposób zaktualizować program?