Oferta
Programy do wystawiania faktur VAT i rachunków
Programy do księgi, ryczałtu oraz kadr i płac
Programy do zarządzania finansami osobistymi
Pobierz programy
Pobierz za darmo pełne wersje programów
Instrukcja pobrania i instalacji
Zamówienie
Zamów nową licencję
Przedłuż aktualizacje i wsparcie
Pomoc
Instrukcje obsługi
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Kontakt z konsultantem
Kontakt
Strona główna
»
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
»
Pakiet Przedsiębiorcy - Sprzedaż i Magazyn
Pakiet Przedsiębiorcy - Sprzedaż i Magazyn - FAQ
POBIERZ PROGRAM
POBIERZ PROGRAM
Pytania dot. najnowszych zmian w programie
1.
Jakie usługi dodatkowe można zamówić w programie?
2.
Na czym polega usługa e-Archiwum?
3.
Co to jest Krajowy System e-Faktur (KSeF) i kiedy zacznie obowiązywać?
4.
Jak utworzyć i wysłać e-fakturę?
5.
Czy można wysłać kopię dokumentów np. do biura rachunkowego?
6.
W jaki sposób dodać stawki VAT obowiązujące w innych krajach UE?
Magazyn/inwentaryzacja
7.
Jak zmienić ilości towarów w magazynie?
8.
Jak utworzyć komplet?
9.
W jaki sposób utworzyć bazę towarów i usług?
10.
W moim programie nie wyświetlają się ceny zakupu. Gdzie je wpisać?
11.
Czy do kartoteki towaru można dodać dodatkowe pole (np. data ważności)?
12.
Jakie dokumenty magazynowe są dostępne w programie?
13.
W jaki sposób utworzyć inwentaryzację?
14.
Jak wprowadzić stany początkowe do magazynu?
15.
Jak połączyć towary z aukcjami Allegro, aby program je poprawie fakturował?
16.
Na wydruku inwentaryzacji nie pokazuje się podsumowanie ilości oraz wartości.
Dokumenty
17.
Jak dodać na fakturze adnotację "Mechanizm podzielonej płatności"?
18.
Czy można zmienić zapisaną fakturę?
19.
Jak utworzyć kopię dokumentu?
20.
Czy można kopiować pozycje na fakturze?
21.
Jak poprawnie wystawić fakturę zaliczkową?
22.
Czy można zmienić kolejność pozycji na fakturze?
23.
Nie mogę uzyskać określonej ceny brutto na fakturze, cena wyliczona przez program różni się o 1 gr. Jak to zmienić?
24.
Program automatycznie nadaje numer nowego dokumentu? Czy można zmienić numer na wcześniejszy lub nadać go ręcznie?
25.
Jak posortować dokumenty według numerów?
26.
Jak zmienić numerację faktur z rocznej na miesięczną?
27.
Jak wystawić fakturę do paragonu?
28.
Jak do kilku faktur zaliczkowych wystawić fakturę końcową?
29.
Jak wystawić fakturę korygującą (korektę)?
30.
W jaki sposób ustawić własny schemat numeracji dokumentów?
31.
Jak wpisać na fakturze nr zamówienia, którego dotyczy?
32.
Jak zmienić datę kursu waluty na fakturze?
33.
Jak wystawić fakturę w całości w walucie obcej, bez wyliczenia VAT w złotych i bez wydruku aktualnego kursu?
34.
Jak wystawić fakturę do faktury proformy?
35.
Jak na fakturze wpisać płatność częściową (zapłacono... pozostało do zapłaty...)?
36.
Czy mogę utworzyć zestawienie faktur, dla których minął termin płatności?
37.
Jak wystawić fakturę na wewnątrzwspólnotową dostawę w złotych?
38.
Jak wystawić fakturę odwrotne obciążenie?
Wydruki
39.
W jaki sposób wydrukować listę faktur wystawionych w danym miesiącu?
40.
Jak wydrukować notę odsetkową?
41.
Jak wydrukować fakturę w języku obcym?
42.
Czy można wydrukować fakturę dwujęzyczną?
43.
W jaki sposób wydrukować listę faktur wystawionych danemu kontrahentowi?
44.
Czy można powiększyć czcionkę na fakturze?
45.
Jak umieścić na wydruku logo graficzne firmy?
46.
Jak wydrukować duplikat faktury VAT?
47.
Jak do faktury wydrukować KP (kasa przyjęła) lub KW (kasa wydała)?
48.
Jak wydrukować wezwanie do zapłaty?
49.
Jak do faktury wydrukować polecenie przelewu w formie druczku na pocztę?
50.
W sytuacji gdy data wystawienia i data wykonania usługi jest taka sama, ta ostatnia nie drukuje się na fakturze. Czy można to zmienić?
Pliki JPK i kody GTU
51.
Co to jest plik JPK_VAT z deklaracją i od kiedy obowiązuje?
52.
Jak utworzyć plik JPK_V7M lub JPK_V7K?
53.
Czy w programie można wpisać kody GTU oraz oznaczenia procedur?
54.
Czy program drukuje kody GTU na fakturach?
55.
Jak zapisać nowy plik JPK_V7M na dysku komputera?
56.
Jak przypisać oznaczenie TP do kontrahenta?
57.
W jaki sposób utworzyć i wysłać plik JPK?
58.
W jaki sposób utworzyć plik JPK_FA (na żądanie urzędu skarbowego)?
59.
Jak utworzyć plik JPK_MAG?
60.
W jaki sposób utworzyć plik JPK_VAT?
61.
Czy można sprawdzić zawartość pliku JPK przed wysłaniem?
62.
Czy w programie można edytować pliki JPK_VAT?
63.
Czy faktury detaliczne uwzględniane są w pliku JPK_VAT?
Drukarka fiskalna
64.
Jak zsynchronizować program z drukarką fiskalną?
65.
Po podłączeniu drukarki pojawia się "Błąd otwarcia COM".
66.
Podczas wydruku paragonu pojawia się błąd 18.
67.
Czy program jest dostosowany do zmian w oznaczeniach literowych stawek podatku?
68.
Podczas drukowania paragonu pojawił się błąd 2006.
69.
Nie mogę wydrukować paragonu z powodu błędu nr 10.
70.
Nie mogę wydrukować paragonu - pojawia się "Błąd interfejsu 2805".
Kontrahenci
71.
Jak utworzyć zestawienie dokumentów wystawionych kontrahentowi?
72.
Jak sprawdzić czy kontrahent jest na białej liście Ministerstwa Finansów?
73.
Czy program pozwala przypisać indywidualne warunki sprzedaży kontrahentom?
74.
Czy program umożliwia sprawdzenie czy kontrahent jest czynnym podatnikiem VAT?
75.
Czy można zaimportować kontrahentów z innej aplikacji Pakietu Przedsiębiorcy?
76.
Jak posortować kontrahentów według nazw?
77.
Jak wystawić fakturę dla odbiorcy z kraju, którego nie ma na liście krajów w programie?
Konfiguracja Programu
78.
Zmieniła się nazwa mojego banku. W jaki sposób zmienić nazwę banku na fakturze?
79.
W jaki sposób dodać subkonto VAT?
80.
W jaki sposób ustawić naliczenie narzutu przy sprzedaży?
81.
Jak skonfigurować wysyłkę faktur e-mailem?
82.
W jaki sposób działa fakturowanie sprzedaży z Allegro?
83.
Czy program obsługuje sprzedaż z kilku kont na Allegro?
84.
Jak zintegrować Sprzedaż i Magazyn z programem Księga / Mała Księgowość?
85.
Jak zintegrować Sprzedaż i Magazyn z programem Ryczałt?
86.
Czy mogę używać programu Sprzedaż i Magazyn dla dwóch magazynów na jednym komputerze?
87.
Zmienił się nr naszego konta bankowego, wpisaliśmy nowe w Konfiguracji programu, ale na fakturach pojawia się cały czas stare konto.
88.
Czy w programie jest możliwość wystawiania faktur z osobną numeracją dla firm i osobną dla klienta detalicznego?
Instalacja i aktywacja
89.
W jaki sposób aktywować program? Gdzie wpisać kod aktywacyjny?
90.
Nie mogę aktywować programu swoim kluczem aktywacyjnym. Mimo wprowadzania poprawnego klucza otrzymuję komunikat "Niepoprawny klucz aktywacyjny".
91.
Po zainstalowaniu programu i próbie zapisania danych pojawia się błąd "Nie można zapisać danych konfiguracji"
92.
Nie mogę aktywować programu. Wpisuję klucz, ale program go nie zapamiętuje.
Aktualizacja
93.
W jaki sposób zaktualizować program?
94.
Po ostatniej aktualizacji nie mogę uruchomić programu, po kliknięciu w ikonkę programu nic się nie dzieje.
95.
Podczas pobierania aktualizacji wystąpił wyjątek: List index out of bounds (0)
96.
Wybranie opcji aktualizacji programu powoduje, że proces aktualizacji zatrzymuje się w połowie lub pomimo monitu o powodzeniu aktualizacji program dalej zgłasza starą wersję.
Baza Danych
97.
Jak przenieść program oraz dane na nowy komputer?
98.
W jaki sposób prawidłowo przeprowadzić reinstalację programu na tym samym komputerze?
99.
Muszę sformatować dysk i przeinstalować system operacyjny. Jak zachować program wraz z danymi?
100.
Jak wyeksportować bazę danych / wykonać kopię zapasową programu?
101.
Jak odzyskać utracone dane z programu?
Komunikaty/Błędy
102.
Nie mogę uruchomić programu ponieważ otrzymuję komunikat "Twój klucz aktywacyjny został użyty na większej liczbie komputerów (...) Prawdopodobnie padłeś ofiarą piractwa".
103.
Mimo iż posiadam wykupioną licencję nie mogę uruchomić programu ponieważ otrzymuję komunikat "Okres 14-dniowej wersji testowej dobiegł końca".
104.
Gdy próbuję drukować dokument, pojawia się komunikat "There is no default printer currently selected"
105.
Nie mogę uruchomić programu, pojawia się komunikat "System nie może uzyskać dostępu do określonego urządzenia, ścieżki lub pliku. Możesz nie mieć odpowiednich uprawnień, aby uzyskać dostęp do elementu".
Pozostałe
106.
Czy programy Pakietu Przedsiębiorcy są dostosowane do wymagań RODO?
107.
Jakie są minimalne wymagania sprzętowe niezbędne do uruchomienia programów?
108.
Czy można dostosować program do pracy w sieci? Jeśli tak to jak to zrobić?
109.
Czy w programie można ustawić hasło dostępu?
110.
Z programu korzysta kilku pracowników. Czy można utworzyć dla każdego z nich oddzielne konto i hasło?
111.
Pojawia się problem z zapisaniem wydruku do pliku PDF z poziomu programu.
112.
Czy programy z serii Pakiet Przedsiębiorcy można uruchomić na Macu lub Linuxie?
113.
Jak sprawdzić jaką mam wersję programu?
Copyright © 2006-2024 Fineco Software