Oferta
Programy do wystawiania faktur VAT i rachunków
Programy do księgi, ryczałtu oraz kadr i płac
Programy do zarządzania finansami osobistymi
Pobierz programy
Pobierz za darmo pełne wersje programów
Instrukcja pobrania i instalacji
Zamówienie
Zamów nową licencję
Przedłuż aktualizacje i wsparcie
Pomoc
Instrukcje obsługi
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Kontakt z konsultantem
Kontakt
Strona główna
»
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
»
Pakiet Przedsiębiorcy - Rachunek
Pakiet Przedsiębiorcy - Rachunek - FAQ
POBIERZ PROGRAM
POBIERZ PROGRAM
Najnowsze zmiany w programie
1.
Co to jest Krajowy System e-Faktur (KSeF) i kiedy zacznie obowiązywać?
2.
Jak wysłać dokument do KSeF?
3.
Nowy format programu - lista najważniejszych zmian w wersjach 6.xxx
4.
Jakie usługi dodatkowe można zamówić w programie?
5.
Na czym polega usługa e-Archiwum?
Dokumenty
6.
Jak zmienić nazwę dokumentu "Rachunek" na "Faktura"
7.
Jak wystawić rachunek w walucie obcej?
8.
Czy można zmienić (edytować) zapisany rachunek (fakturę)?
9.
Jak wystawić proformę? Jak wystawić rachunek do proformy?
10.
Jak zmienić numer dokumentu? Jak zmienić numerację wszystkich rachunków?
11.
Dlaczego niektóre rachunki zmieniły kolor z czarnego na czerwony?
12.
W jaki sposób ustawić własny schemat numeracji rachunków?
13.
Jak posortować rachunki według numerów?
14.
Czy jest możliwość wpisania na rachunku nabywcę i odbiorcę?
15.
Jak utworzyć korektę rachunku?
Wydruki
16.
Czy w związku z RODO jest możliwość dodania na każdym rachunku adnotacji o przetwarzaniu danych klientów?
17.
W jaki sposób wydrukować zestawienie rachunków wystawionych dla danego klienta?
18.
Jak wydrukować duplikat rachunku?
19.
Jak umieścić na wydruku logo firmy?
20.
Czy można powiększyć czcionkę na fakturze?
21.
Jak do rachunku wydrukować KP (kasa przyjęła)?
22.
Jak do rachunku wydrukować polecenie przelewu w formie druczku na pocztę?
23.
Jak wydrukować rejestr rachunków?
24.
Jak wydrukować wezwanie do zapłaty?
25.
Jak wydrukować notę odsetkową?
26.
Jak wydrukować rachunek w języku obcym?
Konfiguracja Programu
27.
Jak zsynchronizować program z drukarką fiskalną?
28.
Czy w danych sprzedawcy można wpisać PESEL zamiast NIPu?
29.
Jak skonfigurować wysyłkę rachunków e-mailem?
30.
Czy można utworzyć i wysłać plik JPK_FA?
31.
Jak posortować kontrahentów według nazw?
32.
Jak zintegrować program Rachunek z programem Księga / Mała Księgowość / Ryczałt?
33.
Czy mogę używać dwóch programów Rachunek (dla dwóch różnych firm) na jednym komputerze?
Instalacja i aktywacja
34.
W jaki sposób aktywować program? Gdzie wpisać kod aktywacyjny?
35.
Nie mogę aktywować programu swoim kluczem aktywacyjnym. Mimo wprowadzania poprawnego klucza otrzymuję komunikat "Niepoprawny klucz aktywacyjny".
36.
Po zainstalowaniu programu i próbie zapisania danych pojawia się błąd "Nie można zapisać danych konfiguracji"
37.
Nie mogę aktywować programu. Wpisuję klucz, ale program go nie zapamiętuje.
Aktualizacja
38.
W jaki sposób zaktualizować program?
39.
Po ostatniej aktualizacji nie mogę uruchomić programu, po kliknięciu w ikonkę programu nic się nie dzieje.
40.
Podczas pobierania aktualizacji wystąpił wyjątek: List index out of bounds (0)
41.
Wybranie opcji aktualizacji programu powoduje, że proces aktualizacji zatrzymuje się w połowie lub pomimo monitu o powodzeniu aktualizacji program dalej zgłasza starą wersję.
Baza Danych
42.
Jak przenieść program oraz dane na nowy komputer?
43.
W jaki sposób prawidłowo przeprowadzić reinstalację programu na tym samym komputerze?
44.
Muszę sformatować dysk i przeinstalować system operacyjny. Jak zachować program wraz z danymi?
45.
Jak wyeksportować bazę danych / wykonać kopię zapasową programu?
46.
Jak odzyskać utracone dane z programu?
Komunikaty/Błędy
47.
Nie mogę uruchomić programu ponieważ otrzymuję komunikat "Twój klucz aktywacyjny został użyty na większej liczbie komputerów (...) Prawdopodobnie padłeś ofiarą piractwa".
48.
Mimo iż posiadam wykupioną licencję nie mogę uruchomić programu ponieważ otrzymuję komunikat "Okres 14-dniowej wersji testowej dobiegł końca".
49.
Gdy próbuję drukować dokument, pojawia się komunikat "There is no default printer currently selected"
50.
Nie mogę uruchomić programu, pojawia się komunikat "System nie może uzyskać dostępu do określonego urządzenia, ścieżki lub pliku. Możesz nie mieć odpowiednich uprawnień, aby uzyskać dostęp do elementu".
Pozostałe
51.
Czy programy Pakietu Przedsiębiorcy są dostosowane do wymagań RODO?
52.
Jakie są minimalne wymagania sprzętowe niezbędne do uruchomienia programów?
53.
Czy można dostosować program do pracy w sieci? Jeśli tak to jak to zrobić?
54.
Czy w programie można ustawić hasło dostępu?
55.
Z programu korzysta kilku pracowników. Czy można utworzyć dla każdego z nich oddzielne konto i hasło?
56.
Pojawia się problem z zapisaniem wydruku do pliku PDF z poziomu programu.
57.
Czy programy z serii Pakiet Przedsiębiorcy można uruchomić na Macu lub Linuxie?
58.
Jak sprawdzić jaką mam wersję programu?
Copyright © 2006-2024 Fineco Software