Strona główna » Najczęściej zadawane pytania (FAQ) » Pakiet Przedsiębiorcy - Rachunek

Pytanie: Jak umieścić na wydruku logo firmy?

POBIERZ PROGRAM
POBIERZ PROGRAM
Odpowiedź: W celu dodania logo należy otworzyć okno Konfiguracji programu, potem zakładkę Grafika na wydruku i włączyć przełącznik Logo firmy na wydruku. Następnie należy wcisnąć żółty przycisk w pozycji Plik z logo i wskazać na dysku komputera plik, w którym zapisane jest logo. Wczytywany plik musi być zapisany w formacie BMP, PNG, JPG lub GIF. Jeśli format pliku jest inny, należy go skonwertować w jakiejś zewnętrznej aplikacji (np. w darmowym programie Paint będącym częścią systemu Windows).

Rozmiar logo można zmienić określając jego procentową szerokość w stosunku do szerokości kartki w pozycji Szerokość logo [%].
Opcja Wyrównanie logo pozwala umieścić logo w jednej z trzech pozycji: z lewej strony kartki, z prawej strony lub pośrodku.

Jak umieścić na wydruku logo firmy?

W analogiczny sposób można umieścić na wydrukach pieczątkę firmową lub inną grafikę, która znajdzie się obok podpisu wystawcy dokumentu.