Strona główna » Najczęściej zadawane pytania (FAQ) » Pakiet Przedsiębiorcy - Rachunek

Pytanie: Na czym polega usługa e-Archiwum?

POBIERZ PROGRAM
POBIERZ PROGRAM
Odpowiedź: 08.06.2022 r. do programu Rachunek została wprowadzona usługa dodatkowa e-Archiwum polegająca na udostępnieniu przestrzeni w chmurze, w której automatycznie archiwizowana jest baza danych na wypadek awarii, kradzieży sprzętu, ataków złośliwego oprogramowania. Pod względem funkcjonalnym opcja ta nie różni się od obecnego mechanizmu tworzenia automatycznych kopii bazy danych z tą jednak różnicą, że kopie zapisywane są nie tylko lokalnie na dysku, lecz także w chmurze.

Usługa e-Archiwum jest dodatkowo płatna. W celu zakupu usługi prosimy o kontakt.

Po uruchomieniu usługi e-Archiwum kopie wykonywane będą zgodnie z harmonogramem i zasadami określonymi w Konfiguracji programu w zakładce Archiwizacja w części oznaczonej zielonym kolorem:

Na czym polega usługa e-Archiwum?

Wszystkie kopie zapisane w chmurze będą dostępne po kliknięciu przycisku Menadżer kopii zapasowych i wybraniu zakładki Kopie w e-Archiwum:

Na czym polega usługa e-Archiwum?

Zaznaczenie kopii zapasowej i kliknięcie przycisku Przywróć spowoduje wczytanie do programu danych zapisanych w tej kopii. Oznacza to zastąpienie danych znajdujących się obecnie w programie Rachunek danymi z kopii bazy danych.
Użycie przycisku Usuń spowoduje usunięcie zaznaczonej kopii.



Usługę e-Archiwum można zamówić samodzielnie wybierając w swoim programie Rachunek w górnym menu opcję Pomoc - Zamów usługi dodatkowe:

Na czym polega usługa e-Archiwum?

Po kliknięciu opcji Zamów usługi dodatkowe zostanie wyświetlony formularz zamówienia zawierający aktualnie obowiązujące ceny. Aby złożyć zamówienie należy zaznaczyć na formularzu pozycję e-Archiwum, następnie sprawdzić aktualność danych do faktury oraz adresu e-mail i potwierdzić zamówienie przyciskiem Zamawiam.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt.