Oferta
Programy do wystawiania faktur VAT i rachunków
Programy do księgi, ryczałtu oraz kadr i płac
Programy do zarządzania finansami osobistymi
Pobierz programy
Pobierz za darmo pełne wersje programów
Instrukcja pobrania i instalacji
Zamówienie
Zamów nową licencję
Przedłuż aktualizacje i wsparcie
Pomoc
Instrukcje obsługi
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Kontakt z konsultantem
Kontakt
Strona główna
»
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
»
Zamówienia
Pakiet Przedsiębiorcy - Zamówienia - FAQ
POBIERZ PROGRAMY
Instalacja i aktywacja
1.
W jaki sposób aktywować program? Gdzie wpisać kod aktywacyjny?
2.
Nie mogę aktywować programu swoim kluczem aktywacyjnym. Mimo wprowadzania poprawnego klucza otrzymuję komunikat "Niepoprawny klucz aktywacyjny".
3.
Po zainstalowaniu programu i próbie zapisania danych pojawia się błąd "Nie można zapisać danych konfiguracji"
4.
Nie mogę aktywować programu. Wpisuję klucz, ale program go nie zapamiętuje.
Aktualizacja
5.
W jaki sposób zaktualizować program?
6.
Po ostatniej aktualizacji nie mogę uruchomić programu, po kliknięciu w ikonkę programu nic się nie dzieje.
7.
Podczas pobierania aktualizacji wystąpił wyjątek: List index out of bounds (0)
8.
Wybranie opcji aktualizacji programu powoduje, że proces aktualizacji zatrzymuje się w połowie lub pomimo monitu o powodzeniu aktualizacji program dalej zgłasza starą wersję.
Baza Danych
9.
Jak przenieść program oraz dane na nowy komputer?
10.
W jaki sposób prawidłowo przeprowadzić reinstalację programu na tym samym komputerze?
11.
Muszę sformatować dysk i przeinstalować system operacyjny. Jak zachować program wraz z danymi?
12.
Jak wyeksportować bazę danych / wykonać kopię zapasową programu?
13.
Jak odzyskać utracone dane z programu?
Komunikaty/Błędy
14.
Nie mogę uruchomić programu ponieważ otrzymuję komunikat "Twój klucz aktywacyjny został użyty na większej liczbie komputerów (...) Prawdopodobnie padłeś ofiarą piractwa".
15.
Mimo iż posiadam wykupioną licencję nie mogę uruchomić programu ponieważ otrzymuję komunikat "Okres 14-dniowej wersji testowej dobiegł końca".
16.
Gdy próbuję drukować dokument, pojawia się komunikat "There is no default printer currently selected"
17.
Nie mogę uruchomić programu, pojawia się komunikat "System nie może uzyskać dostępu do określonego urządzenia, ścieżki lub pliku. Możesz nie mieć odpowiednich uprawnień, aby uzyskać dostęp do elementu".
Pozostałe
18.
Czy programy Pakietu Przedsiębiorcy są dostosowane do wymagań RODO?
19.
Jakie są minimalne wymagania sprzętowe niezbędne do uruchomienia programów?
20.
Czy można dostosować program do pracy w sieci? Jeśli tak to jak to zrobić?
21.
Czy w programie można ustawić hasło dostępu?
22.
Z programu korzysta kilku pracowników. Czy można utworzyć dla każdego z nich oddzielne konto i hasło?
23.
Pojawia się problem z zapisaniem wydruku do pliku PDF z poziomu programu.
24.
Czy programy z serii Pakiet Przedsiębiorcy można uruchomić na Macu lub Linuxie?
25.
Jak sprawdzić jaką mam wersję programu?
Copyright © 2006-2024 Fineco Software