Strona główna » Najczęściej zadawane pytania (FAQ) » Zamówienia
Pakiet Przedsiębiorcy - Zamówienia - FAQ
POBIERZ PROGRAMY
- Instalacja i aktywacja
- 1. W jaki sposób aktywować program? Gdzie wpisać kod aktywacyjny?
- 2. Nie mogę aktywować programu swoim kluczem aktywacyjnym. Mimo wprowadzania poprawnego klucza otrzymuję komunikat "Niepoprawny klucz aktywacyjny".
- 3. Po zainstalowaniu programu i próbie zapisania danych pojawia się błąd "Nie można zapisać danych konfiguracji"
- 4. Nie mogę aktywować programu. Wpisuję klucz, ale program go nie zapamiętuje.
- Aktualizacja
- 5. W jaki sposób zaktualizować program?
- 6. Po ostatniej aktualizacji nie mogę uruchomić programu, po kliknięciu w ikonkę programu nic się nie dzieje.
- 7. Podczas pobierania aktualizacji wystąpił wyjątek: List index out of bounds (0)
- 8. Wybranie opcji aktualizacji programu powoduje, że proces aktualizacji zatrzymuje się w połowie lub pomimo monitu o powodzeniu aktualizacji program dalej zgłasza starą wersję.
- Baza Danych
- 9. Jak przenieść program oraz dane na nowy komputer?
- 10. W jaki sposób prawidłowo przeprowadzić reinstalację programu na tym samym komputerze?
- 11. Muszę sformatować dysk i przeinstalować system operacyjny. Jak zachować program wraz z danymi?
- 12. Jak wyeksportować bazę danych / wykonać kopię zapasową programu?
- 13. Jak odzyskać utracone dane z programu?
- Komunikaty/Błędy
- 14. Nie mogę uruchomić programu ponieważ otrzymuję komunikat "Twój klucz aktywacyjny został użyty na większej liczbie komputerów (...) Prawdopodobnie padłeś ofiarą piractwa".
- 15. Mimo iż posiadam wykupioną licencję nie mogę uruchomić programu ponieważ otrzymuję komunikat "Okres 14-dniowej wersji testowej dobiegł końca".
- 16. Gdy próbuję drukować dokument, pojawia się komunikat "There is no default printer currently selected"
- 17. Nie mogę uruchomić programu, pojawia się komunikat "System nie może uzyskać dostępu do określonego urządzenia, ścieżki lub pliku. Możesz nie mieć odpowiednich uprawnień, aby uzyskać dostęp do elementu".
- Pozostałe
- 18. Czy programy Pakietu Przedsiębiorcy są dostosowane do wymagań RODO?
- 19. Jakie są minimalne wymagania sprzętowe niezbędne do uruchomienia programów?
- 20. Czy można dostosować program do pracy w sieci? Jeśli tak to jak to zrobić?
- 21. Czy w programie można ustawić hasło dostępu?
- 22. Z programu korzysta kilku pracowników. Czy można utworzyć dla każdego z nich oddzielne konto i hasło?
- 23. Pojawia się problem z zapisaniem wydruku do pliku PDF z poziomu programu.
- 24. Czy programy z serii Pakiet Przedsiębiorcy można uruchomić na Macu lub Linuxie?
- 25. Jak sprawdzić jaką mam wersję programu?
- 26. Nie mogę drukować. Wyskakuje komunikat "System Error. Code: 1722. Serwer RPC jest niedostępny."