Strona główna » Najczęściej zadawane pytania (FAQ) » Pakiet Przedsiębiorcy - Sprzedaż i Magazyn

Pakiet Przedsiębiorcy - Sprzedaż i Magazyn - FAQ

POBIERZ PROGRAM
Pytanie: Jak zintegrować Sprzedaż i Magazyn z programem Księga / Mała Księgowość?

Odpowiedź: Integracja z programem Księga

W programie Sprzedaż i Magazyn należy wybrać "Konfiguracja programu" -> "Księgowanie" -> zaznaczyć okienko "Integracja z programem księgowym", wybrać z listy "Księgę" (program sam powinien wykryć bazę danych Księgi, jeśli jest zainstalowana na tym samym komputerze) i zaznaczyć okienko "Automatyczne księgowanie dokumentów":




Integracja z programem Mała Księgowość

W programie Sprzedaż i Magazyn należy wybrać "Konfiguracja programu" -> "Księgowanie" -> zaznaczyć okienko "Integracja z programem księgowym", wybrać z listy "Małą Księgowość" (program sam powinien wykryć bazę danych Małej Księgowości, o ile jest zainstalowana na dysku), następnie należy wskazać właściwą firmę i zaznaczyć okienko "Automatyczne księgowanie dokumentów":




Integracja poprzez sieć lokalną

W przypadku, gdy programy znajdują się na dwóch różnych komputerach połączonych siecią lokalną, należy w programie Sprzedaż i Magazyn w zakładce Konfiguracja programu -> Księgowanie w pozycji "Baza danych programu księgowego" wybrać ikonkę lupki (zaznaczoną czerwonym kolorem), następnie wskazać drugi komputer w sieci i na nim wskazać bazę danych programu Księga / Mała Księgowość:




Eksport danych

W przypadku, gdy programy znajdują się na dwóch różnych komputerach nie połączonych ze sobą, należy w programie Sprzedaż i Magazyn wybrać Dane -> Eksport bazy danych do pliku, zapisać plik np. na pendrive, który należy podłączyć do komputera z zainstalowanym programem księgowym. Następnie w programie Księga / Mała Księgowość wybrać Dane -> Pobierz zewnętrzne dane -> Pobierz z pliku i wskazać wyeksportowany wcześniej plik z danymi ze Sprzedaży i Magazynu: