Strona główna » Najczęściej zadawane pytania (FAQ) » Pakiet Przedsiębiorcy - Sprzedaż i Magazyn

Pytanie: Jak utworzyć komplet?

POBIERZ PROGRAM
POBIERZ PROGRAM

Odpowiedź:
W celu utworzenia kompletu należy w oknie Towary i usługi:

1) Utworzyć kartoteki poszczególnych towarów, które mają być składnikami kompletu.

2) Dodać kartotekę kompletu:
a) w zakładce Dane towaru lub usługi wpisać nazwę kompletu i ew. wpisać cenę sprzedaży oraz jednostkę miary
b) w zakładce Składniki kliknąć przycisk Dodaj (z zielonym plusikiem) i wskazać kolejno wcześniej utworzone kartoteki będące składnikami kompletu. Dla każdego składnika należy określić jego ilość przypadającą na 1 jednostkę miary kompletu:



3) Po dodaniu wszystkich składowych należy potwierdzić utworzenie kompletu przyciskiem Dodaj znajdującym się na dole okienka.

Aby dokonać sprzedaży kompletu, należy wskazać jego kartotekę podczas wystawiania faktury sprzedażowej. Na fakturze wyświetli się nazwa i cena kompletu (nie będą wyszczególnione składowe i ich ceny), natomiast ze stanów magazynowych "zejdą" poszczególne składniki w ilościach przypisanych do kompletu.