Strona główna » Najczęściej zadawane pytania (FAQ) » Pakiet Przedsiębiorcy - Rachunek

Pakiet Przedsiębiorcy - Rachunek - FAQ

POBIERZ PROGRAM
POBIERZ PROGRAM
Pytanie: Jak zintegrować program Rachunek z programem Księga / Mała Księgowość / Ryczałt?

Odpowiedź: Integracja z programem Księga

W programie Rachunek należy wybrać "Konfiguracja programu" -> "Księgowanie" -> zaznaczyć okienko "Integracja z programem księgowym", wybrać z listy "Księgę" (program sam powinien wykryć bazę danych Księgi, jeśli jest zainstalowana na tym samym komputerze) i zaznaczyć okienko "Automatyczne księgowanie dokumentów":




Integracja z programem Mała Księgowość

W programie Rachunek należy wybrać "Konfiguracja programu" -> "Księgowanie" -> zaznaczyć okienko "Integracja z programem księgowym", wybrać z listy "Małą Księgowość" (program sam powinien wykryć bazę danych Małej Księgowości, o ile jest zainstalowana na dysku), następnie należy wskazać właściwą firmę i zaznaczyć okienko "Automatyczne księgowanie dokumentów":




Integracja z programem Ryczałt

W programie Rachunek należy wybrać "Konfiguracja programu" -> "Księgowanie" -> zaznaczyć okienko "Integracja z programem księgowym", wybrać z listy "Ryczałt" (program sam powinien wykryć bazę danych programu Ryczałt, jeśli jest zainstalowany na tym samym komputerze) i zaznaczyć okienko "Automatyczne księgowanie dokumentów":