Strona główna » Najczęściej zadawane pytania (FAQ) » Pakiet Przedsiębiorcy - Księga

Pakiet Przedsiębiorcy - Księga - FAQ

POBIERZ PROGRAM
Pytanie: Jak zintegrować program Rachunek / Faktura VAT z programem Księga?

Odpowiedź: W programie Rachunek / Faktura VAT należy wybrać "Konfiguracja programu" ->"Księgowanie" -> zaznaczyć okienko "Integracja z programem księgowym", wybrać z listy "Księgę" (program sam powinien wykryć bazę danych Księgi, jeśli jest zainstalowana na tym samym komputerze) i zaznaczyć okienko "Automatyczne księgowanie dokumentów":






W przypadku, gdy programy znajdują się na dwóch różnych komputerach połączonych siecią lokalną, należy w programie Rachunek / Faktura VAT w zakładce Konfiguracja programu -> Księgowanie w pozycji "Baza danych programu księgowego" wybrać ikonkę lupki (zaznaczoną czerwonym kolorem), następnie wskazać drugi komputer w sieci i na nim program Księga:






W przypadku, gdy programy znajdują się na dwóch różnych komputerach nie połączonych ze sobą, należy w programie Rachunek / Faktura VAT wybrać Dane -> Eksport bazy danych do pliku, zapisać plik np. na pendrive, który należy podłączyć do komputera z zainstalowanym programem księgowym. Następnie w programie Księga wybrać Dane -> Pobierz zewnętrzne dane -> Pobierz z pliku... i wskazać wyeksportowany wcześniej plik z danymi z Rachunku / Faktury VAT: