Strona główna » Najczęściej zadawane pytania (FAQ) » Pakiet Przedsiębiorcy - Księga
Pytanie: Jak zintegrować program Rachunek / Faktura VAT z programem Księga?
POBIERZ PROGRAM
POBIERZ PROGRAM
Odpowiedź: 1) Jeżeli oba programy są zainstalowane na tym samym komputerze, to w programie Rachunek / Faktura VAT należy otworzyć okno
Konfiguracja programu, a w nim zakładkę
Księgowanie. Następnie zaznaczyć opcję "Integracja z programem księgowym", wybrać z listy "Księgę" (program sam powinien wykryć bazę danych Księgi, jeśli jest zainstalowana na tym samym komputerze) i zaznaczyć okienko "Automatyczne księgowanie dokumentów":
2) W przypadku, gdy
programy znajdują się na dwóch różnych komputerach połączonych siecią lokalną, należy w programie Rachunek / Faktura VAT w zakładce Konfiguracja programu -> Księgowanie w pozycji "Baza danych programu księgowego" wybrać ikonkę lupki (zaznaczoną czerwonym kolorem), następnie wskazać drugi komputer w sieci i na nim program Księga:
3) W przypadku, gdy programy znajdują się na
dwóch różnych komputerach nie połączonych ze sobą, należy w programie Rachunek / Faktura VAT wybrać opcję
Dane - Eksport danych i zapisać plik. Plik z danymi należy przenieść na komputer z zainstalowanym programem księgowym (np. na pendrive lub przesłać e-mailem). Następnie w programie
Księga należy wybrać
Dane - Pobierz zewnętrzne dane - Pobierz z pliku i wskazać ten plik z danymi z Rachunku / Faktury VAT: