Strona główna » Najczęściej zadawane pytania (FAQ) » Pakiet Przedsiębiorcy - Faktura VAT
Pytanie: Jak utworzyć zestawienie dokumentów wystawionych kontrahentowi?
POBIERZ PROGRAM
POBIERZ PROGRAM
Odpowiedź: W celu utworzenia takiego zestawienia w programie
Faktura VAT należy otworzyć okno
Kontrahenci, kliknąć prawym przyciskiem myszy na wybranym kontrahencie i w menu kontekstowym wybrać opcję
Zestawienie faktur wystawionych kontrahentowi. Alternatywnie można zaznaczyć kontrahenta, a następnie wybrać zakładkę
Dane - Zestawienie faktur wystawionych kontrahentowi.
W wyświetlonym zestawieniu faktur można zastosować wybrane filtry, aby zawęzić zakres wyświetlanych faktur, np. skorzystać ze znajdującego się po lewej stronie ekranu drzewka "Wszystkie daty wystawienia", aby ograniczyć dokumenty do określonego roku, miesiąca lub dnia.
Zestawienie dokumentów można wydrukować wybierając opcję
Dane - Inne wydruki - Drukuj rejestr faktur.
Jeśli wydruk zestawienia jest mało czytelny z powodu zbyt dużej liczby kolumn, należy wyłączyć niepotrzebne kolumny. Taka możliwość dostępna jest po kliknięciu przycisku
Widok na pasku narzędzi. Można też zastosować poziomą orientację papieru na wydruku, co pozwoli zmieścić większą liczbę kolumn na jednej kartce.