Strona główna » Najczęściej zadawane pytania (FAQ) » Pakiet Przedsiębiorcy - Rachunek

Pytanie: Czy można wydrukować rachunek / fakturę dwujęzyczną?

POBIERZ PROGRAM
POBIERZ PROGRAM

Odpowiedź: Jest taka możliwość w programie w przypadku rachunków walutowych.

Aby umożliwić wydruk rachunków (faktur) dwujęzycznych, należy w Konfiguracji programu w zakładce Ustawienia druku rachunków zaznaczyć opcję "Na wydrukach w językach obcych stosuj także polskie tłumaczenie" (domyślnie ta opcja jest wyłączona, a wydruki rachunków są w całości jednojęzyczne).

Następnie po wystawieniu rachunku w okienku wydruku (okienko to wyświetla się automatycznie po dodaniu dokumentu; można też wywołać je przyciskiem "Drukuj") należy wybrać język na wydruku: angielski, niemiecki, szwedzki, czeski, słowacki lub rosyjski. Wydrukowany w ten sposób rachunek będzie zawierać oprócz identyfikatorów w języku polskim, również identyfikatory w języku zgodnym ze wskazaniem na oknie potwierdzenia wydruku.