Strona główna » Najczęściej zadawane pytania (FAQ) » Pakiet Przedsiębiorcy - Sprzedaż i Magazyn
Pytanie: Jak utworzyć komplet?
POBIERZ PROGRAM
POBIERZ PROGRAM
Odpowiedź: W celu utworzenia kompletu należy w oknie
Towary i usługi:
1) Utworzyć kartoteki poszczególnych towarów, które mają być składnikami kompletu.
2) Dodać kartotekę kompletu:
a) w zakładce
Dane towaru lub usługi wpisać nazwę kompletu i ew. wpisać cenę sprzedaży oraz jednostkę miary
b) w zakładce
Składniki kliknąć przycisk
Dodaj (z zielonym plusikiem) i wskazać kolejno wcześniej utworzone kartoteki będące składnikami kompletu. Dla każdego składnika należy określić jego ilość przypadającą na 1 jednostkę miary kompletu:
3) Po dodaniu wszystkich składowych należy potwierdzić utworzenie kompletu przyciskiem
Dodaj znajdującym się na dole okienka.
Aby dokonać sprzedaży kompletu, należy wskazać jego kartotekę podczas wystawiania faktury sprzedażowej. Na fakturze wyświetli się nazwa i cena kompletu (nie będą wyszczególnione składowe i ich ceny), natomiast ze stanów magazynowych "zejdą" poszczególne składniki w ilościach przypisanych do kompletu.