- Oferta
- Pobierz programy
- Zamówienie
- Pomoc
- Kontakt
Strona główna » Najczęściej zadawane pytania (FAQ) » Pakiet Przedsiębiorcy - Księga
Odpowiedź: Błąd ten oznacza, że w programie Księga brakuje dodatkowej aplikacji służącej do wysyłki plików JPK, gdyż nie wczytała się poprawnie podczas pobierania aktualizacji lub została usunięta przez program antywirusowy.
W tej sytuacji należy ponownie zaktualizować program klikając Pomoc - Aktualizacja programu, nawet jeśli wyświetli się komunikat "Obecnie używasz najnowszej wersji programu". Po pobraniu aktualizacji i ponownym uruchomieniu programu należy powtórnie wysłać plik JPK.
Jeśli błąd pojawi się znów, pomimo pobrania aktualizacji, należy najpierw w programie antywirusowym dodać folder z zainstalowanym programem (domyślnie jest to folder "Ksiega" znajdujący się na dysku C komputera) do plików wykluczonych (instrukcja jest dostępna tutaj), a następnie ponownie zaktualizować program.