Strona główna » Najczęściej zadawane pytania (FAQ) » Pakiet Przedsiębiorcy - Kadry i Płace
Pytanie: Jak mogę dodać do listy płac ekwiwalent za urlop?
POBIERZ PROGRAM
POBIERZ PROGRAM
Odpowiedź: Dodanie ekwiwalentu za urlop jest możliwe tylko w przypadku pracowników, którzy w umowie w zakładce
Zwolnienie mają zaznaczoną opcję
Pracownik zwolniony:
Po zaznaczeniu powyższej opcji w składnikach wynagrodzenia pracownika pojawia się pozycja
Ekwiwalent urlopowy. Domyślnie wpisana wartość ekwiwalentu wynosi "0". Aby zmienić tę kwotę, należy nacisnąć ikonkę słoneczka i w wyświetlonym okienku wpisać liczbę dni i ewentualnie skorygować kwotę średniego wynagrodzenia:
Po kliknięciu przycisku
Oblicz, program wyliczy kwotę ekwiwalentu w oparciu o wpisane dane.