Strona główna » Najczęściej zadawane pytania (FAQ) » Pakiet Przedsiębiorcy - Kadry i Płace
Pakiet Przedsiębiorcy - Kadry i Płace - FAQ
POBIERZ PROGRAM
POBIERZ PROGRAM
- Najnowsze zmiany w programie
- 1. Jak ustawić pracownikowi 1/12, 1/24 lub 1/36 kwoty zmniejszającej podatek?
- 2. Jak utworzyć i wysłać PIT-11 za 2024 rok?
- 3. Które wersje formularzy PIT-11 i PIT-4R obowiązują przy rozliczeniach 2024 roku?
- 4. Jakie usługi dodatkowe można zamówić w programie?
- 5. Na czym polega usługa e-Archiwum?
- 6. Jak złożyć PIT-4R za 2024 rok?
- 7. Jak działa "Pakiet mobilności"?
- 8. Zmiany od 1 lipca 2022 r. - Polski Ład 2.0.
- Umowy i aneksy
- 9. Jak utworzyć umowę zlecenia?
- 10. Jak dodać Aneks do Umowy w związku z podniesieniem płacy?
- 11. Jak wystawić Aneks do Umowy w związku z obniżeniem wymiaru etatu?
- 12. Czy można dodać dodatkowy punkt do umowy pracownika?
- 13. Dlaczego nie wyświetlają się wszystkie umowy / wszyscy pracownicy?
- 14. W którym miejscu można wpisać pracownikowi należny urlop za bieżący rok?
- 15. Czy możliwa jest zmiana daty lub numeru rachunku do umowy zlecenia (umowy o dzieło)?
- 16. W jaki sposób wystawić pracownikowi świadectwo pracy?
- 17. Czy można zmienić dane na świadectwie pracy?
- 18. Gdzie można wpisać daty badań okresowych i szkolenia BHP pracowników?
- Listy płac
- 19. Dlaczego w styczniu 2024 oraz listopadzie 2023 program wylicza wyższe wynagrodzenie?
- 20. W jaki sposób na nowo przeliczyć listę płac pracownika?
- 21. Jak ustawić zerowy PIT dla młodych?
- 22. Gdzie w programie można wprowadzić składki na PPK?
- 23. Czy jest możliwy eksport danych do systemu PPK?
- 24. Jak wpisać pracownikowi opiekę nad dzieckiem?
- 25. Jak wpisać w programie nadgodziny?
- 26. Jak wpisać godziny pracy w nocy? Czy program sam wyliczy dodatek za nocki?
- 27. W jaki sposób program wylicza chorobowe?
- 28. Jak wystawić rachunek osobie zatrudnionej na umowę o dzieło/zlecenia?
- 29. Jak zaznaczyć pracownikowi postojowe?
- 30. Jak wpisać pracownikowi dodatkowy zasiłek opiekuńczy z powodu COVID-19?
- 31. Czy program uwzględnia nową wysokość składki na ubezpieczenie wypadkowe (1,67%)?
- 32. Jak mogę dodać do listy płac ekwiwalent za urlop?
- 33. Jak zaznaczyć pracownikowi delegację? Czy program wyliczy dietę?
- Wydruki
- 34. W jaki sposób wydrukować wniosek urlopowy?
- 35. Wydruk Indywidualnej listy płac nie mieści się na jednej stronie.
- 36. Czy w programie można wydrukować przelewy wynagrodzeń?
- 37. W jaki sposób wydrukować zbiorcze zestawienie kosztów pracodawcy w danym miesiącu?
- 38. W jaki sposób wydrukować listę pracowników zawierającą daty wymaganych badań okresowych oraz szkoleń BHP?
- Dokumenty ZUS
- E-deklaracje
- 42. Czy w programie można utworzyć formularze IFT-1 oraz IFT-1R?
- 43. Dlaczego PIT-11 nie uwzględnia wszystkich wynagrodzeń pracownika?
- 44. Dlaczego w PIT-4R nie są ujęte wszystkie miesiące / wszyscy pracownicy?
- 45. Pracownik był zatrudniony na dwóch umowach w tym roku, a do deklaracji PIT-11 wczytują się kwoty tylko z jednej z nich.
- Ustawienia programu
- Instalacja i aktywacja
- 48. W jaki sposób aktywować program? Gdzie wpisać kod aktywacyjny?
- 49. Nie mogę aktywować programu swoim kluczem aktywacyjnym. Mimo wprowadzania poprawnego klucza otrzymuję komunikat "Niepoprawny klucz aktywacyjny".
- 50. Po zainstalowaniu programu i próbie zapisania danych pojawia się błąd "Nie można zapisać danych konfiguracji"
- 51. Nie mogę aktywować programu. Wpisuję klucz, ale program go nie zapamiętuje.
- Aktualizacja
- 52. W jaki sposób zaktualizować program?
- 53. Po ostatniej aktualizacji nie mogę uruchomić programu, po kliknięciu w ikonkę programu nic się nie dzieje.
- 54. Podczas pobierania aktualizacji wystąpił wyjątek: List index out of bounds (0)
- 55. Wybranie opcji aktualizacji programu powoduje, że proces aktualizacji zatrzymuje się w połowie lub pomimo monitu o powodzeniu aktualizacji program dalej zgłasza starą wersję.
- Baza Danych
- 56. Jak przenieść program oraz dane na nowy komputer?
- 57. W jaki sposób prawidłowo przeprowadzić reinstalację programu na tym samym komputerze?
- 58. Muszę sformatować dysk i przeinstalować system operacyjny. Jak zachować program wraz z danymi?
- 59. Jak wyeksportować bazę danych / wykonać kopię zapasową programu?
- 60. Jak odzyskać utracone dane z programu?
- Komunikaty/Błędy
- 61. Nie mogę uruchomić programu ponieważ otrzymuję komunikat "Twój klucz aktywacyjny został użyty na większej liczbie komputerów (...) Prawdopodobnie padłeś ofiarą piractwa".
- 62. Mimo iż posiadam wykupioną licencję nie mogę uruchomić programu ponieważ otrzymuję komunikat "Okres 14-dniowej wersji testowej dobiegł końca".
- 63. Gdy próbuję drukować dokument, pojawia się komunikat "There is no default printer currently selected"
- 64. Nie mogę uruchomić programu, pojawia się komunikat "System nie może uzyskać dostępu do określonego urządzenia, ścieżki lub pliku. Możesz nie mieć odpowiednich uprawnień, aby uzyskać dostęp do elementu".
- Pozostałe
- 65. Czy programy Pakietu Przedsiębiorcy są dostosowane do wymagań RODO?
- 66. Jakie są minimalne wymagania sprzętowe niezbędne do uruchomienia programów?
- 67. Czy można dostosować program do pracy w sieci? Jeśli tak to jak to zrobić?
- 68. Czy w programie można ustawić hasło dostępu?
- 69. Z programu korzysta kilku pracowników. Czy można utworzyć dla każdego z nich oddzielne konto i hasło?
- 70. Pojawia się problem z zapisaniem wydruku do pliku PDF z poziomu programu.
- 71. Czy programy z serii Pakiet Przedsiębiorcy można uruchomić na Macu lub Linuxie?
- 72. Jak sprawdzić jaką mam wersję programu?
- 73. Nie mogę drukować. Wyskakuje komunikat "System Error. Code: 1722. Serwer RPC jest niedostępny."