Strona główna » Najczęściej zadawane pytania (FAQ) » Pakiet Przedsiębiorcy - Faktura VAT

Pytanie: Na czym polega usługa e-Archiwum?

POBIERZ PROGRAM
POBIERZ PROGRAM

Odpowiedź: 2022-06-08 do wszystkich programów Pakietu Przedsiębiorcy została wprowadzona nowa usługa dodatkowa e-Archiwum polegająca na udostępnieniu przestrzeni w chmurze, w której automatycznie archiwizowana jest baza danych na wypadek awarii, kradzieży sprzętu, ataków złośliwego oprogramowania. Pod względem funkcjonalnym opcja ta nie różni się od obecnego mechanizmu tworzenia automatycznych kopii bazy danych z tą jednak różnicą, że kopie zapisywane są nie tylko lokalnie na dysku, lecz także w chmurze.

Usługa e-Archiwum jest dodatkowo płatna. W celu zakupu usługi prosimy o kontakt.

Po uruchomieniu usługi e-Archiwum kopie wykonywane będą zgodnie z harmonogramem i zasadami określonymi w Konfiguracji programu w zakładce Archiwizacja w części oznaczonej zielonym kolorem:

Na czym polega usługa e-Archiwum?

Wszystkie kopie zapisane w chmurze będą dostępne po kliknięciu przycisku Menadżer kopii zapasowych i wybraniu zakładki Kopie w e-Archiwum:

Na czym polega usługa e-Archiwum?

Zaznaczenie kopii zapasowej i kliknięcie przycisku Przywróć spowoduje wczytanie do programu danych zapisanych w tej kopii. Oznacza to zastąpienie danych znajdujących się obecnie w programie Faktura VAT danymi z kopii bazy danych.
Użycie przycisku Usuń spowoduje usunięcie zaznaczonej kopii.