Strona główna » Najczęściej zadawane pytania (FAQ) » Pakiet Przedsiębiorcy - Rachunek
Pytanie: Jak umieścić na wydruku logo firmy?
POBIERZ PROGRAM
POBIERZ PROGRAM
Odpowiedź: W celu dodania logo należy otworzyć okno
Konfiguracji programu, potem zakładkę
Grafika na wydruku i włączyć przełącznik
Logo firmy na wydruku. Następnie należy wcisnąć żółty przycisk w pozycji
Plik z logo i wskazać na dysku komputera plik, w którym zapisane jest logo. Wczytywany plik musi być zapisany w formacie BMP, PNG, JPG lub GIF. Jeśli format pliku jest inny, należy go skonwertować w jakiejś zewnętrznej aplikacji (np. w darmowym programie Paint będącym częścią systemu Windows).
Rozmiar logo można zmienić określając jego procentową szerokość w stosunku do szerokości kartki w pozycji
Szerokość logo [%].
Opcja
Wyrównanie logo pozwala umieścić logo w jednej z trzech pozycji: z lewej strony kartki, z prawej strony lub pośrodku.
W analogiczny sposób można umieścić na wydrukach pieczątkę firmową lub inną grafikę, która znajdzie się obok podpisu wystawcy dokumentu.