Strona główna » Najczęściej zadawane pytania (FAQ) » Pakiet Przedsiębiorcy - Kadry i Płace

Pytanie: Dlaczego nie wyświetlają się wszystkie umowy / wszyscy pracownicy?

POBIERZ PROGRAM
POBIERZ PROGRAM
Odpowiedź: Po pierwsze należy się upewnić, że w oknie Pracownicy, umowy nie jest włączony jakiś filtr, który powoduje, że tylko część pracowników jest widoczna. W prawym dolnym rogu ekranu znajduje się przycisk Wyłącz wszystkie filtry (zaznaczony czerwonym kolorem na znajdującym się poniżej zrzucie) powodujący wyłączenie wszystkich filtrów jednym kliknięciem i wyświetlenie wszystkich aktywnych umów.

W programie domyślnie wyłączone jest wyświetlanie nieaktywnych umów. Jeśli z okna Pracownicy, umowy zniknął pracownik, którego umowa już wygasła, należy kliknąć przycisk Pokazuj nieaktywne, aby ponownie został wyświetlony:

Dlaczego nie wyświetlają się wszystkie umowy / wszyscy pracownicy?