Strona główna » Najczęściej zadawane pytania (FAQ) » Pakiet Przedsiębiorcy - Ryczałt
Pytanie: Jak dodać środek trwały?
POBIERZ PROGRAM
POBIERZ PROGRAM
Odpowiedź: W ewidencji VAT zakupów, w oknie dodawania dokumentu należy zaznaczyć opcję
Środek trwały znajdującą się w sekcji "Opcje dodatkowe" na dole okienka. Zaznaczenie tego parametru skutkuje wykazaniem wartości netto dokumentu oraz podatku VAT naliczonego odpowiednio w pozycjach:
- P_40 i P_41 części deklaracyjnej oraz K_40 i K_41 części ewidencyjnej pliku JPK_V7M i JPK_V7K
- 43 i 44 deklaracji VAT-7 oraz K_43 i K_44 pliku JPK_VAT.
W programie Ryczałt nie ma natomiast ewidencji środków trwałych. Taka ewidencja znajduje się w naszym programie
Mała Księgowość.