Strona główna » Najczęściej zadawane pytania (FAQ) » Pytania wspólne dla wszystkich programów

Pytania wspólne dla wszystkich programów - FAQ

Pytanie: Mimo iż posiadam wykupioną licencję nie mogę uruchomić programu ponieważ otrzymuję komunikat "Okres 14-dniowej wersji testowej dobiegł końca".

Odpowiedź: Sytuacja taka ma miejsce gdy program nie został jeszcze aktywowany lub z systemu usunięty został (w wyniku świadomego bądź nieświadomego działania użytkownika) plik licencyjny.

W takim przypadku należy wcisnąć przycisk "Aktywuj" na oknie z komunikatem o zakończeniu wersji testowej i wpisać swój kod aktywacyjny. Kod aktywacyjny podany był w e-mailu z potwierdzeniem wpłaty lub na fakturze VAT potwierdzającej zakup. W przypadku zagubienia kodu aktywacyjnego możliwe jest jego ponowne wygenerowanie tylko w przypadku, gdy od zakupu licencji nie minął rok lub nie upłynął jeszcze okres aktualizacji.
W celu wygenerowania nowego klucza aktywacyjnego prosimy o wysłanie e-maila w którym podana zostanie nazwa firmy na którą była wystawiona licencja na adres pomoc@pakietprzedsiebiorcy.pl lub poprzez formularz kontaktu.