Strona główna » Najczęściej zadawane pytania (FAQ) » Pakiet Przedsiębiorcy - Księga

Pytanie: Podczas wysyłki pliku JPK pojawia się "Błąd nr 3".

POBIERZ PROGRAM
POBIERZ PROGRAM
Odpowiedź: Możliwe są następujące przyczyny wystąpienia tego błędu:

1) Jeśli na komputerze zainstalowany jest system Windows w wersji 7 lub 8, może brakować komponentu .NET Framework wymaganego przy obsłudze wysyłki plików JPK. W takim przypadku należy doinstalować na komputerze najnowszy dostępny dodatek .NET Framework (w wersji co najmniej 4.5) ze strony firmy Microsoft:
https://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=48137

2) Aplikacja służąca do wysyłki plików JPK oraz deklaracji (Serwis.exe) nie uruchamia się lub została zablokowana przez jakiś program antywirusowy. W tej sytuacji można spróbować jeszcze raz zaktualizować program Księga, aby ponownie pobrać tę aplikację.
W celu pobrania aktualizacji należy w programie Księga wybrać w górnym menu opcję Pomoc, a następnie kliknąć pozycję Aktualizacja programu:

Podczas wysyłki pliku JPK pojawia się Błąd nr 3.


Gdyby podczas wczytywania aktualizacji wyświetliło się ostrzeżenie programu antywirusowego informujące o potencjalnym zagrożeniu, sugerujemy aby dodać cały folder programu do wyjątków kierując się instrukcją znajdującą się na naszej stronie internetowej pod podanym niżej linkiem:
www.pakietprzedsiebiorcy.pl/faq/wspolne/185.