Strona główna » Najczęściej zadawane pytania (FAQ) » Pakiet Przedsiębiorcy - Księga

Pakiet Przedsiębiorcy - Księga - FAQ

POBIERZ PROGRAM
Pytanie: Podczas tworzenia pliku JPK, po kliknięciu przycisku "Utwórz" pojawia się okienko z błędem.

Odpowiedź: W przypadku korzystania ze starszych wersji systemu Windows po kliknięciu przycisku "Utwórz" w oknie tworzenia pliku JPK może pojawić się okienko z błędem i następującym komunikatem:

"Unhandled exception has occurred in your application..."
lub
"Wystąpił niemożliwy do obsłużenia wyjątek systemowy..."


Sposób dalszego postępowania zależy od używanej wersji systemu:

Windows XP / VISTA - nie jest możliwe wysłanie pliku JPK (jak również e-deklaracji) z tych wersji systemu, możliwe jest jedynie zapisanie pliku JPK na dysku komputera. Konieczne będzie zainstalowanie nowszej wersji systemu lub przeniesienie programu na komputer z min. Windows 7.

Windows 7 i 8 - należy doinstalować na komputerze najnowszy dodatek Microsoft .NET Framework ze strony: https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=55170