Strona główna » Najczęściej zadawane pytania (FAQ) » Pakiet Przedsiębiorcy - Kadry i Płace

Pakiet Przedsiębiorcy - Kadry i Płace - FAQ

POBIERZ PROGRAM
Pytanie: Jak zintegrować program Kadry i Płace z programem Księga / Mała Księgowość?

Odpowiedź: Integracja z programem Księga

W programie Kadry i Płace należy wybrać "Konfiguracja programu" -> "Księgowanie" -> zaznaczyć okienko "Integracja z programem księgowym", wybrać z listy "Księgę" (program sam powinien wykryć bazę danych Księgi, jeśli jest zainstalowana na tym samym komputerze) i zaznaczyć okienko "Automatyczne księgowanie wynagrodzeń":




Integracja z programem Mała Księgowość

W programie Kadry i Płace należy wybrać "Konfiguracja programu" -> "Księgowanie" -> zaznaczyć okienko "Integracja z programem księgowym", wybrać z listy "Małą Księgowość" (program sam powinien wykryć bazę danych Małej Księgowości, o ile jest zainstalowana na dysku), następnie należy wskazać właściwą firmę i zaznaczyć okienko "Automatyczne księgowanie wynagrodzeń":






W przypadku, gdy programy znajdują się na dwóch różnych komputerach połączonych siecią lokalną, należy w programie Kadry i Płace w zakładce Konfiguracja programu -> Księgowanie w pozycji "Baza danych programu księgowego" wybrać ikonkę lupki (zaznaczoną czerwonym kolorem), następnie wskazać drugi komputer w sieci i na nim wskazać bazę danych programu Księga / Mała Księgowość: