Strona główna / Najczęściej zadawane pytania (FAQ) / Pakiet Przedsiębiorcy - Faktura VAT - FAQ

Pakiet Przedsiębiorcy - Faktura VAT - FAQ

  1. Na fakturze VAT towar sprzedany za 5,00zł wychodzi 5,01zł, a za 25,00zł 25,01zł. Nie można tego poprawić. Dlaczego?
  2. Program automatycznie nadaje numer nowego dokumentu? Czy można zmienić numer na wcześniejszy lub nadać go ręcznie?
  3. Jak umieścić na wydruku własne logo graficzne firmy?
  4. Jak wydrukować duplikat faktury VAT?
  5. Czy można dostosować program do pracy w sieci? Jeśli tak to jak to zrobić?
  6. Nie mogę drukować. Wyskakuje komunikat "System Error. Code: 1722. Serwer RPC jest niedostępny."
  7. Jak przenieść program oraz dane na nowy komputer?
  8. W jaki sposób prawidłowo przeprowadzić reinstalację programu na tym samym komputerze?
  9. Wybranie opcji aktualizacji programu powoduje, że proces aktualizacji zatrzymuje się w połowie lub pomimo monitu o powodzeniu aktualizacji program dalej zgłasza starą wersję.
  10. Pojawia się problem z zapisaniem wydruku do pliku PDF z poziomu programu.
  11. Podczas pobierania aktualizacji wystąpił błąd. Teraz nie mogę w ogóle uruchomić programu.
  12. Nie mogę uruchomić programu ponieważ otrzymuję komunikat "Twój klucz aktywacyjny został użytyty na większej liczbie komputerów (...) Prawdopodobnie padłeś ofairą piractwa".
  13. Mimo iż posiadam wykupioną licencję nie mogę uruchomić programu ponieważ otrzymuję komunikat "Okres 14-dniowej wersji testowej dobiegł końca".
  14. Muszę sformowatować dysk i przeinstsalować system operacyjny. Jak zachować program wraz z danymi?
  15. Nie mogę aktywować programu swoim kluczem aktywacyjnym. Mimo wprowadzania poprawnego klucza otrzymuję komunikat "Niepoprawny klucz aktywacyjny".