Strona główna » Najczęściej zadawane pytania (FAQ) » Pytania wspólne dla wszystkich programów

Pytanie: Podczas pobierania aktualizacji wystąpił błąd. Teraz nie mogę w ogóle uruchomić programu.

POBIERZ PROGRAMY
POBIERZ PROGRAMY
Odpowiedź: Problem wynika stąd, że aktualizacja nie została ukończona i nie zostały pobrane do końca wszystkie potrzebne pliki. Może się to objawiać tym, że aplikacja nie chce się w ogóle uruchomić. W takim przypadku należy wymusić ponowną aktualizację. W tym celu należy wejść w menu Windows START - Wszystkie programy - [ nazwa programu ] - Aktualizacja programu...
Jeśli wymuszenie ponownej aktualizacji w powyższy sposób się nie powiedzie należy dokonać aktualizacji "ręcznie" poprzez pobranie instalatora najnowszej wersji ze strony www.pakietprzedsiebiorcy.pl/download. Podczas instalacji najnowszej wersji należy podać ten sam folder docelowy, w którym program został pierwotnie zainstalowany. Należy też uważnie czytać pojawiające się komunikaty o zachowaniu bazy danych.
Uwaga! Przed dokonaniem tego procesu zalecane jest sporządzenie kopii folderu, w którym zainstalowany jest program (domyślnie są one instalowane bezpośrednio na dysku C:).